Exercitiu de imaginatie # 3

   -Ți-am găsit capacul de la parfum în...
   - Ce să caute acolo ?
  - Dar de unde știi unde l-am găsit ?
  - Păi nu așa ai spus tu ?
  - Ba da ! Știi ce-am mai găsit  acolo ?
  - Unde ?

  - Unde am găsit și capacul de la parfum .
  - ? !
  - Nimic !  Doar capacul de la parfum tău ! Asta nu înțeleg , cum de era doar capacul și ... un nimic .
  - E groaznic ! Și unde ai găsit capacul de la parfum ?
  - Acolo ! Unde ai spus că n-are ce să caute !
  - Ahaa ....Păi de ce era acolo ?
  - Nu știu . Asta vroiam eu să te întreb . De ce era acolo ?
  - Cum de ce era acolo ? Am crezut că știi . Știu că-ți place parfumul meu și am vrut să mă știi lângă tine .
  - Și de ce mi-ai lăsat doar capacul de la parfum ?
  - Dar ce să-ți mai las ?
  - Și sticluța cu parfum .
  - Păi și eu cu ce mă mai parfumez ?

(personaje : EL si EA)

3 Responses so far.

  1. :)) Veselule, ce-ți mai place să te joci cu imaginația astaa!

  2. la commedie humaine:))