De asta te prefer pe tine

         Te prefer pe tine să-mi ții companie cu un vin roșu într-un pahar cu picior înalt.  Prefer să vedem un film bun și să-ți văd pupilele dilatate și să-mi dau seama că mă iubești. Apoi să dăm drumul la geam să auzim liniștea de afară... Of și dacă ar ploua.... aș ieși în fugă să mă spăl de amintirile verii trecute, când ne aflam la un concert de muzică veche. Acolo mă simțeam vie, iubită și frumoasă.
        Mi-aduc aminte acele zile când îmi tastai pe mașina de scris ,, te iubesc ,,. Și acum faci la fel, chiar dacă ai putea să-mi scrii cu stiloul, dar știi că prefer acel aer vechi și elegant, iar tu vrei să mă mulțumești, lăsăndu-mi și o floare alături de bilet. Oooh și mirosul cafelei de dimineață, nu s-a schimbat nici acum. Te sorb din priviri când pui în ceștile noastre licoarea aceea neagră din care ies aburi .
         De asta te prefer pe tine ...
  

                                                                        Sursa Tumblr