Pe inima mea e un capac

         Pe inima asta roz, am lăsat un capac. Culoarea capacului și-o imaginează fiecare cum iși dorește. Nu e un rebus pe care vreau să îl completăm împreună, e doar mintea mea în stoluri . Da, mintea mea e în stoluri, toți au păsărici pe creier, numai eu am stoluri.  E un capac de sticlă, o sticlă pe care am aruncat-o pe geam direct în coșul de gunoi. Nu a fost noroc sau nimereală, e vorba de antrenament pe ascuns, să nu mă vadă vecinii sau mama . Capacul ăsta de sticlă de ... ce vreți voi să fie, stă de minute bune așezat pe inima mea. L-am lăsat acolo și încă nu se mișcă. Poate e ceva ciudat în ce scriu, dar inima mea e din carton gros și o țin drept pușculiță cu mărunțișuri pentru cafea. Ah ! M-am gândit, nu e ciudat pentru că sunt afară și sper să bată vântul, poate capacul ăsta se va mișca odată ...

                                                                     Sursa Tumblr